facebook

twitter

fanfiction

tumblr

Follow | Dashboard
TITLE; Bahagiamu Deritaku :')
Sunday 7 July 2013 | 03:59 | 0 Like purple like me
                                                                   Broken Hearts

Broken hearts? yeahh, siapalah yang ta pernah alami. Semua manusia  pernah rasa dan mungkin mereka kecewa dengan cara yang berbeza beza. Aku ? ntalah, mendengar betapa indahnya cinta tapi sememangnya ta seindah yang aku sangkakan. Sejujurnya dia adalah yang pertama, walaupun aku pernah  becinta dengan ramai lelaki ( bukan kaki layan k, jangan pikir lain) then aku  rasa yang dia adalah yang terbaik antara yang terbaik . Walaupun hubungan kami ta pernah direstui makabah aku, tapi aku gagahkan jugak untuk teruskan hubungan kami. Tapiiii~~~~~ akhirnya ~~~ mungkin kami tade jodoh. Yeaa syira dia bukan jodoh kau, bukan!  Aku ta boleh terima semua neehh. Terlalu berat sangat nak aku pikul beban nehh dan aku hampir hilang arah tuju. Tapi disebabkan dengan bangga dan riaknya dia tinggalkan aku, aku pun dengan banggany banggun semula dan bina balik kekuatan dalam diri nehh. aku tanamkan dalam diri nehh bahawa Allah nak aku dapat LELAKI YANG LEBIH BAIK, ulang LEBIH BAIK . Thanks you dear Allah, sesungguhnya engkau telah menyedarkan aku betapa pahitnya cinta yang tidak HALAL. Syukur Ya Allah. Alhamdulilah. Sekarang nehh aku ta perlukan cinta lagi , fokus kpd kerjaya lepas tuh baru fikir nak cari jodoh. :D muahaha


*Ya Allah engkau JODOH kan lahh daku dengan suami yang SOLEH. Amin!



| New post